Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнения за 166 (2002), 2.5/3.0 V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от Don Vitorio
    Кое е американско, че не разбрах - Q4-версията ли? Въпросите ми сигурно са смешни, но просто ми е интересно, така че моля за извинение
    сложно е ... ще събера достоверна информация и ще пиша тука
    Tormentvm In Dvm Demens

    Comment


    • #62
      Don Vitorio, ако колата е регистрирана в България, няма ли да те пускат в центъра, т.е. как ще знаят екологичните норми?
      А и реално, ти къде мислиш, да я регистрираш?
      Все си мисля, че в България всичко ще ти е в пъти по-евтино - Г.О., данък, каско....
      sigpic

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
        Don Vitorio, ако колата е регистрирана в България, няма ли да те пускат в центъра, т.е. как ще знаят екологичните норми?
        А и реално, ти къде мислиш, да я регистрираш?
        Все си мисля, че в България всичко ще ти е в пъти по-евтино - Г.О., данък, каско....
        Така е, но нали все някога трябва да паркирам. И тогава идват помиярите, които ми пишат фишове... А доколкото знам, могат и да те спрат за това, т.е., ако нямаш зелен стикер (в центъра), пътуваш с градския! Това вече го преживях в Берлин. От общината първо ми казаха, че нищо не е нужно, но после като я оставих пред нас се почнаха глобите... А в Щутгарт редът се следи повече. Когато колата е повече време тук (както е в моя случай), няма как да го избегна тоя момент.
        Що се отнася до данъци и застраховки две мнения няма - тука е резач!!!
        П.П.: Тук още на разклона от околовръстното има табела, която посочва, че са необходими стикерите. Те са червен, жълт и зелен. "Червените" коли ги спряха още 2010-та, ако не ме лъже паметта, "жълтите" можеха да се карат до 1-ви януари тази година и вече останаха само "зелените" автомобили...
        П.П.П.: Пък на когото му се кара JTD, TDI, CDI и т.н., си купува последна генерация дизелови двигатели... Ако ти харесва... Или пък отиваш да живееш в някое селце... (Съвсем не се заяждам, просто факт!)
        Last edited by Don Vitorio; d.m.y г., 03:19.

        Comment


        • #64
          А какво ще ме посъветвате да гледам при огледа, защото както при всяка марка/модел предполагам и при 166-цата си има специфики? Става въпрос извън стандартното: да е "права" и да няма несиметрични луфтове и ръжда (т.е. да не е удряна), да пали от раз, да не пуши, да не "вие" от някой лагер/помпа, да държи постоянни обороти на празен ход, да работи цялата електроника в купето, при каране да не "носи" на една страна, тест на съединителя, да спира "в норма", да няма синкав дим отзад (че там филмът е с участието на цялата рода!!!)... Поне за тези неща се сещам в момента... За течове, например, къде да гледам?

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
            Мога да ти изброя най-малко 5 неща в които 159 е много повече от 166,да почвам ли...............
            Ей спамери темата е за V6 166-ца. Ама преди да ви затрия може изброиш че ми е интересно.

            Колега, гледай окачването то е доста скъпо. Отпред са два носача горен и долен, на долния му се разбива най често шарнира които върви с целия носач като караш почти не можеш да го хванеш рядко тропа, на горния носач се разбива и шарнира и тампоните като може да скърца и/или да тропа. Отзад отваря задницата от разбити унибали, и тропа от разбити тампони на стаб.щангата. Та най хубаво да се прегледа от сервиз в които разбират.

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
              Ей спамери темата е за V6 166-ца. Ама преди да ви затрия може изброиш че ми е интересно.

              Колега, гледай окачването то е доста скъпо. Отпред са два носача горен и долен, на долния му се разбива най често шарнира които върви с целия носач като караш почти не можеш да го хванеш рядко тропа, на горния носач се разбива и шарнира и тампоните като може да скърца и/или да тропа. Отзад отваря задницата от разбити унибали, и тропа от разбити тампони на стаб.щангата. Та най хубаво да се прегледа от сервиз в които разбират.
              Да, да, колега, аз 100% ще отида на пълна диагностика, просто исках да знам какво да проверя и сам преди самия сервиз, защото една такава пълна диагностика на мотор + ходова част + там още каквото влиза в програмата е около 130-140 евро! Та затова исках още преди да се набия на сумата да видя, дали няма нещо друго още в самото начало да ме спре.
              Иначе благодаря за информацията!

              Comment


              • #67
                Щом в Германия са затегнали толкова нещата с евронормите 2.0Турбо мотора ще отпадне.Стар двигател е и отговаря на Евро 2 нормите.
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                  Щом в Германия са затегнали толкова нещата с евронормите 2.0Турбо мотора ще отпадне.Стар двигател е и отговаря на Евро 2 нормите.
                  При бензиновите не стоят така нещата - при тях и с Емисионен Клас "Евро 2" (какъвто е и въпросният мотор) пак получаваш зелен стикер!

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от Don Vitorio Покажи съобщение
                    При бензиновите не стоят така нещата - при тях и с Емисионен Клас "Евро 2" (какъвто е и въпросният мотор) пак получаваш зелен стикер!
                    Ти да видиш.
                    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                    Opel Astra J
                    ex:
                    Alfa Romeo 164 2.5TD
                    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                      Ти да видиш.
                      Проблемът при емисиите на дизеловите двигатели са твърдите частици (сажди, отпадъци от триенето, както и частици от маслото) и азотът (75% от цялото количество емисии при непълно натоварване). Ако си с хубав катализатор, мисля че също не е проблем да получиш по-добър стикер.

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от Don Vitorio Покажи съобщение
                        Относно дизелите (поне сега за 2.4 JTD видях) - НЕ покриват стандартите за вредни емисии за Германия и получават ЖЪЛТ стикер, с който от 01.01.2012 не мога да карам в центъра на големите градове!!! Мога само, ако имам зелен, както съм сега. Тук за дизелите е адски стриктно! Такъв е и проблемът с ОГРОМЕН брой таксита - Мерцедес Е-Класа (очиларките най-вече) + Ц-Класа - нямат право вече да карат в центъра, което автоматично ги обезмисля като ТАКСИ...
                        Mи тук в Атина дизелите са забранени изцяло и няма как да го регистрираш просто(само ако е такси става).Дизелова кола само с чуЖда регистрация караш в Атина.А т'ва за центъра на големия град в Германия е само за некви не ЕКО дизели,докато тука минаваш през центъра определени дни само зависи на какво число ти завършва рег.номер и коя дата е днес НЕЗАВИСИМО с какъв мотор е колата СМЯТАЙ

                        п.п Сега по темата щом ще ти е по-лесно с бензинова кола там ок.Не съм много запознат с законите в Германия но зет ми е там с една А-класа с ЕН(БГ)регистрация и сега(поне по думите му)се налага и слага немски номера че не'кви големи глоби и т.н. колата е 1.4 бензин
                        Ти му викаш ела,то ти вика недей ела...

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от Ivo Rossi Покажи съобщение
                          Mи тук в Атина дизелите са забранени изцяло и няма как да го регистрираш просто(само ако е такси става).Дизелова кола само с чуЖда регистрация караш в Атина.А т'ва за центъра на големия град в Германия е само за некви не ЕКО дизели,докато тука минаваш през центъра определени дни само зависи на какво число ти завършва рег.номер и коя дата е днес НЕЗАВИСИМО с какъв мотор е колата СМЯТАЙ

                          п.п Сега по темата щом ще ти е по-лесно с бензинова кола там ок.Не съм много запознат с законите в Германия но зет ми е там с една А-класа с ЕН(БГ)регистрация и сега(поне по думите му)се налага и слага немски номера че не'кви големи глоби и т.н. колата е 1.4 бензин
                          За Гърция бях чувал това за четните/нечетните номера, но не знаех, че дизелите са ИЗЦЯЛО ЗАБРАНЕНИ... Направо нямам думи... Това важи дори и за най-новите дизели, така ли???
                          А относно Германия - когато жевеех в Берлин си карах съвсем спокойно с БГ номерата и нямах никакъв проблем, но там все пак си е Източна Германия, има много чужденци и не е толкова строго - няма много проверки. Когато дойдох тук в Щутгарт, обаче, един приятел ме посъветва да прехвърля колата, защото в противен случай наистина могат да ме глобят солено и да ме накарат да я пререгистрирам тук, което значи да я продам... Та сега си карам с пълномощно и си свиркам!

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от Don Vitorio Покажи съобщение
                            За Гърция бях чувал това за четните/нечетните номера, но не знаех, че дизелите са ИЗЦЯЛО ЗАБРАНЕНИ... Направо нямам думи... Това важи дори и за най-новите дизели, така ли???
                            А относно Германия - когато жевеех в Берлин си карах съвсем спокойно с БГ номерата и нямах никакъв проблем, но там все пак си е Източна Германия, има много чужденци и не е толкова строго - няма много проверки. Когато дойдох тук в Щутгарт, обаче, един приятел ме посъветва да прехвърля колата, защото в противен случай наистина могат да ме глобят солено и да ме накарат да я пререгистрирам тук, което значи да я продам... Та сега си карам с пълномощно и си свиркам!
                            Дизели в Гърция не могат да се регистрират на частни лица само в големите градове.
                            Giulietta 1,6 JTDm 2013
                            156 SW 1,9 JTD 2003

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                              Дизели в Гърция не могат да се регистрират на частни лица само в големите градове.
                              Не само че неможе на частни лица,а неможе и на фирми!
                              Баща ми работи шофер тук и кара бус бензин,абе дизели само таксита....
                              Ти му викаш ела,то ти вика недей ела...

                              Comment


                              • #75
                                Може ли някой, който кара 2.0 Турбо или въобще някакъв мотор с турбина, да ми каже какво да гледам при огледа, защото турбината не я проверяват в сервиза (АДАЦ)... Има ли някакви външни белези, които да следя, освен да няма синкав дим като карам???

                                Comment

                                Working...
                                X